Цікаві новини та події з життя нашої школи на сторінці у Facebook   та Instagram 

З 2003 року

школа працює за авторською системою СБЗН

(семестрово-блочно-залікова система навчання)

автор доктор психологічних наук Подмазін С.І.

 

1. Семестровий режим навчання

 

Весь навчальний рік розподіляється на ІІ семестри (п’ять термінів із канікулами між ними).

 

2. Блочне викладання предметів

 

У 5-11 класах протягом кожного

поточного семестру (терміну) викладаються не всі навчальні предмети, а тільки їх частина

(2/3 від загальної кількості):

  • екзаменаційні предмети викладаються у другому семестрі;
  • предмети з невеликою кількість годин викладаються протягом одного- двох термінів;
  • окремо викладаються, як правило, складні предмети
  • англійська мова, трудове навчання,
  • ізична культура, "Захист Вітчизни" рівномірно викладаються протягом року;
  • літератури (українська та світоваа) розводяться у різні терміни;
  • допустима концентрація одного предмета на тиждень: 2-4 пари.

 

Блочне викладання предметів дозволяє домогтися ефекту "занурення" у предмет, що створює передумови для опанування системними глибокими, усвідомленими знаннями.

 

3. Спарені скорочені уроки

 

Усі предмети у середній і старшій школі викладаються парами (два уроки по 40 хвилин з перервою 5 хвилин, між парами-15).

Протягом дня проходить три-чотири пари. Проведення уроків парами дозволяє учням готуватися до 2-3 предметів замість 5-6 у звичайній школі.

 

Важливим результатом впровадження скорочених спарених уроків є економія на кожному уроці (без збитку для процесу пізнання) 10 хвилин робочого часу вчителя, що ефективно використовуються у

вигляді додаткових індивідуальних занять (діз).

 

4. ДІЗи (додаткові індивідуальні заняття)

 

Хвилини, що залишаються від кожного уроку та використовуються вчителем (безкоштовно для батьків) у позаурочний час:

  • для контролю діяльності учня (відпрацювання контрольних, лабораторних, практичних робіт, читання віршів напам'ять тощо);
  • коригування знань учня (додаткові заняття з дітьми, які тривалий час не відвідували школи, або мають недостатній рівень знань з опанованих навчальних тем);
  • розвитку учня (підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах).

 

5. Заліки

 

Контроль знань учнів 5-11 класів проводиться у вигляді заліків (тематичні, діагностичні, семестрові).

 

Заліки проводяться, переважно, у формі тестів.

 

З 2003 року впроваджується авторська система спецкурсів і факультетів "АЗІМУТ - 1, 2, 3" (автор - доктор психологічних наук Подмазін С.І.)

 

"АЗІМУТ - 1" - для учнів

5-8 класів ( як курси з розвитку особистості учня на основі його нахилів, інтересів та здібностей).

 

"АЗІМУТ - 2" - для учнів 9 класів (як психолого-педагогічна діагностика, головна мета якої допомогти учню зробити свідомій вибір профілю навчання).

 

"АЗІМУТ - 3" - для учнів 10-11 класів (як процес розподілу учнів під час формування профільного класу).